Saturday 10 March 2012

SaYa,aWaK,AkU,MuNg?????

assalamualaikum
hah!!!!apesal anis punya tajuk n3 ni pelik semacam????
hehe...entahlah...(pelik ke)
ok..ok...straight to the point...anis just nak tanya je ni...
kalau korang la kan...korang gunakan bahasa yang mana satu bila bercakap ngan kawan2 korang????
SaYa ,aKu, AwAk,or MunG????


^_^

takde apepon  sebenarnya...just kat sini anis nak kongsi bahasa yang akan anis gunakan bila anis bercakap ngan 
kawan-kawan anis ...tak kira la pompuan ke ,lelaki ke,anis akan bahasakan diri anis saya...
nak tahu tak sebab ape???
entah la ...anis pon tak berape pasti...cuma anis rasa kasar je bile cakap ngan kawan2 guna 
Aku AnD MuNg
tu pendapat anis la...and kawan2 anis ade je yang bahasakan diri mereka aKu ,mUng...
tapi,bila diorang cakap ngan anis automatik akan gunakan SaYa,aWaK...
hehe...ngade2 betul anis ni kan???

anis pon tak tau kenapa jadi macam tu....tu pendapat anis jelah...ade jugak orang cakap bila bahasakan 
diri AkU ,mUnG...mereka akan rasa lebih rapat..
hurm...lain orang,lain pendapat la kan...
"rambut sama hitam,hati lain-lain"kan...

ade la satu peristiwa anis nak kongsikan ngan korang ni
"ade satu hari tu...anis jalan2 ngan sorang kawan ni kan...(boleh kate rapat jugak la)
kitorang on the way nak masuk kelas lepas habis berkumpul....and kitorang ade la borak2....
n bahasa yang dia guna bila bercakap ngan anis pon guna AkU ,MuNg...sama macam bila dia ngan orang lain..
anis tak kesah la sebab dah biase ngan dia ni...tapi,hari tu dia pelik sikit...
dia cakap ngan anis guna SaYa,aWak...n Ade jugak terselit AkU,mUNg, dia tu...
and then dia cakap"ops....awak..."erm...nampak sangat menganjing kat anis....anis just boleh gelak je la ngan dia nim...

erm...macam2 tau perangai kawan2 anis ni...n  anis happy sangat dapat kenal ngan diorang...
diorang ni semuanya baik2 belaka...walaupun ade jugak kadang2 kitorang gaduh...tapi ,tu semua sebenarnya 
kenangan tau...

k lah...anis pon dah tak tau nak cakap ape lagi..
so,sampai sini jelah kot....
papai


as usual
~jgn stressss kat cni ~

> sorry kalau ade buat salah n silap <
> thanks sebab sudi baca coretan anis <


Dah baca?? komen la sikit +_+

2 kata2 yg anis dapat:

Nur Amirah Syahirah said...

mu emg r mak cik..ter'syasyul' sangat

anismira said...

bukan saye la makkkk....i mean our friend tu...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...